مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-08اقتصادي

کمک مؤمنانه| ورود بانک های چهارمحال و بختیاری به رزمایش مواسات


مدیریت شعب بانک انصار چهارمحال و بختیاری از تهیه و توزیع 110 بسته معیشتی به ارزش 150 میلیون ریال توسط این بانک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید شهاب دانیالی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه گفت: بانک انصار از ابتدای شیوع بیماری کرونا اقدام به ارائه خدمات به افراد نیازمند و آسیب دیده کرد.

مدیر شعب بانک انصار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این خدمات در قالب اعطای تسهیلات با نرخ کمتر از نرخ های مصوب بانک مرکزی صورت گرفته و برای این تسهیلات 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: تا به امروز 50 درصد از این تسهیلات به مردم ارائه شده و 50 درصد باقی مانده پس از شناسایی افراد و ثبت نام در سامانه کارا به مردم واجد شرایط ارائه می شود.

دانیالی اظهار داشت: مجموعه بانک انصار 110 بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 150 میلیون ریال در مرحله اول رزمایش مواسات تهیه کرد، که این بسته ها شامل روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، قند، نخود، لوبیا، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی است.

مدیر شعب بانک انصار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آماده سازی بسته های بیشتر همچنان ادامه دارد، گفت: بانک انصار تنها بانک خصوصی است که به صورت خودجوش و بدون دریافتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| ورود بانک های چهارمحال و بختیاری به رزمایش مواسات

کمک مؤمنانه| ورود بانک های چهارمحال و بختیاری به رزمایش مواسات